בעיות עיכול שהובילו לשינוי בכל תחומי החיים

הגעתי לטיפול עקב בעיה במערכת העיכול שנמשכה שנתיים ואחרי הרבה מאוד ניסיונות טיפול שלא צלחו.

במפגשים עם ענבל עברתי טיפול הוליסטי. לקחנו יחד את ה"סיבה" שבגללה הגעתי כבקשה של הגוף והנפש לאיזון ומתחילים לנקות ולאזן בכל המישורים והרמות. הטיפול לא מתמקד רק ב"בעיה" אלא בכל נסיבות החיים שהביאו אליה או שיפור ואיזון של כל נסיבות החיים באופן כללי מתוך אמונה שזה יביא למרפא פיזי נפשי ושכלי-מחשבתי.

 

ההגעה השבועית בשבילי יצרה גל של ריפוי שאני רכבתי עליו. לא היה מקום להרגלים ישנים או מחשבות ישנות כיוון שכל שבוע צרבנו פרספקטיבה ומחשבה חדשה. עם הזמן הרגשתי שכדי שהאינטגרציה והלמידה האינדיבידואלית שלי תהיה מלאה יותר אני יכולה להגיע אחת לשבועיים.
 

חיפשתי אתונות ומצאתי מלוכה. הגעתי לטפל בבעיה פיסית טורדנית. קיבלתי טיפול 10,000 גוף נפש שעזר לי לרפא את הבעיה והרבה מעבר לה. אני מרגישה שקיבלתי את הגוף שלי במתנה. קיבלתי כלים שעוזרים לי לקבל את עצמי ואת הגוף שלי בסבלנות והבנה. קיבלתי חידוד לתהליך היצירה ובריאת המציאות ואני מרגישה שזה מוטמע בי כרגע באופן טוב יותר.

בעקבות הטיפול המלצתי על הטיפול לאנשים רבים- אמא, אבא, בעלי. חברים קרובים שחווים קשיים.

במהלך התהליך עברתי השלמה עם דברים שקרו בילדות שלי והכווינו אותי לדרך מסויימת שהגבילה אותי. אני מרגישה מרוכזת וקשובה לגוף שלי. חיי המין התעוררו לחיים והינם משובחים, השלמתי עם מערכת העיכול המושלמת שלי ואני נותנת לה את מה שהיא מבקשת.

רביב
ראשון, 26 אוגוסט, 2018